Kör försiktigt

Efter att t.o.m lyckats välta i en nedförsbacke med den nya trehjuliga lådcykeln så är det återigen dags att uppmana er alla där ute om att vara försiktiga ute på vägarna nu. Det är halt som fasen och än är vi inte vana riktigt. Läs gärna mer om saker att tänka på för att undvika att få sladd på cykeln på vintervägarna i ett tidigare blogginlägg som ni hittar här.
Ni kanske undrar hur jag lyckades välta med lådcykeln? Enkelt, jag var helt enkelt lite för feg, jag panikbromsade när jag började få fart i backen, hjulen låste sig och jag välte. Jag landade i alla fall mjukt i snön.

Kommentera

