Cykla – Två hjul som förändrar världen

Bokdebut!!!
Vi är med i Lina E. Johanssons och Maja Lagercrantz bok Cykla – Två hjul som förändrar världen. Så himla roligt! Vi fick ett eget litet kapitel med rubriken ”Kan inte falla för frestelsen”. Läs läs läs!!!
Så fort jag fick reda på att boken släppts cyklade jag till biblan i Tranås och bad dem att köpa in den, så snart finns den även att låna där. Jag frågade också om jag kunde få ha en utställning med bilder som jag tagit när jag varit ute och cyklat, och det var klart att jag fick. Så nu har jag beställt bilder och när de kommer blir det till att bygga utställning. Det är så smidigt att bo i en liten stad eftersom det oftast är väldigt enkelt att få göra såna här små roliga utställningar eller annat skoj. Så läs läs läs boken! DSC_0847

Kommentera

