Mörkret har kommit

Grannen flyttade i veckan, så då kunde jag få lite grejer. Tog lådcykeln över och packade bland annat ner fyra kassar tomma glasflaskor och en isärmonterad skottkärra.

IMG_0059.JPG
Nu har det blivit höst på riktigt, nu när klockan ställts om och det verkligen är mörkt. De framlampor som kom med Cargo biken är inte tillräckliga för att lysa upp vägbanan på landet, så i år måste jag verkligen investera i ett par riktigt bra framlysen. Några som riktar ljuset bra, inte bländar och som har uppladdningsbart batteri. Samtidigt måste jag ha 2 stycken, så helst ska de inte kosta mer än en tusenlapp tillsammans. Tips? Baktill så har jag ett baklyse, men för att vida lådcykelns bredd så funderar jag på om det räcker med reflexer på lådan eller om det behövs sättas på 2 till baklysen.

Kommentera

